środa, 18 stycznia 2012

Domowe hamburgery.

Żeby nie było nudno, dodaję coś nowego. Najlepsze na świecie hamburgery domowe - taki McDonalds przy nich absolutnie wysiada :)
Marzy mi się zrobienie własnoręcznie także i bułek, ale że drożdże nie bardzo mnie lubią to jeszcze się nie skusiłam. Ale może kiedyś? Jeśli znajdę jakiś sprawdzony przepis :)

Przepis na 6 hamburgerów
700g mięsa mielonego wołowego
1cebula
1 jajko
przyprawa do mięsa mielonego
czosnek granulowany
pieprz
2 łyżki musztardy
3 łyżki otrębów

Do mięsa dodajemy drobno posiekaną cebulkę, wszystkie przyprawy itd. Mieszamy i odstawiamy na pół godziny. Zaraz przed smażeniem dodajemy jajko i mieszamy. Smażymy. Dopiero po smażeniu solimy.
Bułki podgrzewamy w piekarniku.

Moje dodatki da hamburgerów:
cebulka
ogórek kiszony
ser tostowy
sałata
pomidor
papryka
sos: musztarda + keczup którym smaruję bułki (obie połówki)

Polecam. Nie ma lepszych hamburgerów :)

5 komentarzy:

  1. robilam niedawno takie:)

    http://czekolada-schokolade.blogspot.com/2012/01/prosba-duzego.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie takie! To znaczy, że przepis musi być dobry skoro opracowałyśmy podobny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. :)
    mniam, uwielbiam domowe 'fast foody' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Budger dziś u mnie na kolacje :D
    z dodatkiem grillowanej cebulki pycha!!

    OdpowiedzUsuń
  5. co to za hamburgery z cebulą i jajkiem.

    OdpowiedzUsuń